Ön olyan fiókot hoz létre, amellyel nem fog tudni számlákat létrehozni, mert nem adta meg cége adatait.
Biztos, hogy ezt akarja?
Több esetben a Windows ill. az Adober Reader ® nem ismeri az aláíró aláíráskiadóját, emiatt például a hazai aláírások esetében a program sok esetben nem hiteles aláírást jelez. Ahhoz, hogy a következő lépéseket végrehajtsa, be kell állítania az Adobe Reader ® programot úgy, hogy az az operációs rendszer tanúsítványtárát használja.
Az Adobe Reader alaphelyzetben nem használja a Windows operációs rendszer által biztosított automatikus tanúsítványlánc beszerzési funkciókat. Ez az integráció azt teszi lehetővé, hogy ha olyan tanúsítvánnyal kerül kapcsolatba amelyben a Microsoft megbízik – a Netlock tanúsítványai ilyenek – akkor a gyökértanúsítványok automatikusan a Microsoft szervereiről települnek. Mivel ez funkció az Adobe Reader esetében hiányzik, így ha nem került kapcsolatba még tanúsítványokkal elképzelhető, hogy az aláírt PDF dokumentumok esetében a címben található, vagy más hasonló hibaüzenetet kap (pl: Az Aláírás érvényessége ISMERETLEN).
Ezek alapján a feladat, hogy az Adobe Acrobat ® szoftver megismerje az aláírást kiadó tanúsítványkiadót. Az Ön által megbízhatónak tartott aláíráskiadó gyökértanúsítványát felveheti a program által hitelesített aláírások közé úgy, hogy megnyitja a kiadó tanúsítványait Internet Exporerben, ezzel bekerül az aláírás a Windows rendszer tanúsítványtárába. Az E-Számla Online rendszer esetéban ez a hivatkozás a következő: www.netlock.hu/index.cgi?ca=