Hogyan követhetem elküldött e-számlám állapotát?

Ön olyan fiókot hoz létre, amellyel nem fog tudni számlákat létrehozni, mert nem adta meg cége adatait.

Biztos, hogy ezt akarja?

Igen
vagy
mégsem
E-Számla Online számlázó bemutató indítása

Hívjon minket!

nyil

+36 20 273 6337

Számlázás » Kimenő számlák » Számlák készítése

Hogyan követhetem elküldött e-számlám állapotát?

Kimenő számláit a Számlázás > Kimenő számlák menüpont alatt találja meg sorokba rendezve. Az utolsó oszlopban a követekző ikonok jelzik az adott e-számla állapotát.

 

 Folyamatban: A számla kiállítása folyamatban van.

 Elkészült: A számla elkészült.

 Elküldött: A számla elkészültéről partnerét értesítettük.

 Megnyitott: Partnere megtekintette a letöltő oldalt.

 Letöltött: A számlát partnere letöltötte.

 Küldési hiba: A számlát nem sikerült elküldeni partnerének, mert az értesítő email visszapattant. Ebben az esetben valószínűleg megtelt partnerének a levelező rendszere, vagy más okból kifolyólag nem tud fogadni levelet. Az online számlázó 3 nap múlva még egyszer automatikusan újra kiküldi. Ha ekkor sem sikerül, akkor végleges küldési hibát jelzünk.

 Végleges küldési hiba: A számlát nem sikerült elküldeni partnerének, mert a megadott e-mail cím nem létezik.

 Engedély kérés: A számla befogadásához egy harmadik fél engedélyt kért partnerétől. Ennek részleteit a számla megtekintő oldalán található számlatörténetben találja.