Számlázás » Kimenő számlák » Számlák készítése
Előfordulhat, hogy partnere nem találja az emailt, melyben arendszerünk értesítette az Ön számlájáról, vagy esetleg postafiókja betelt, és nem kapta meg. Ebben az esetben Ön rendszerünkből újra elküldheti a számlát partnerének a következő lépések követésével.
-
Jelentkezzen be az online.esz.hu felületen.
-
A Számlázás > Kimenő számlák menüpontban egérrel álljon rá annak a számlának a nevére, melyet újra küldeni kíván.
-
Kattintson a feljövő buborékban a Megtekintés gombra.
-
Ekkor az elküldött e-számla tartalmát és a számlakövetést látja. Újraküldéshez nyomja meg az Újraküldés gombot.
-
A felugró ablakban adja meg az email címet, ahova a számla újra kiküldésre kerül, majd nyomja meg a Mentés gombot.
-
Amennyiben szeretné, hogy a partner adatai között is módosuljon az email cím, akkor jelölje be az ezt szolgáló jelölő négyzetet.